Spa Resort Lednice v Lednici hodnocení
Přeskočit na hlavní obsah

Recenze

Jaroslava Krupičková
10 / 10
S pobytem jsem byla moc spokojená, byla jsem zde již podruhé v tomto roce. Příjemný personál, výborné jídlo a úžasný relax. Kdo si chce odpočinout a nabrat energii moc ráda mohu Prodloužený víkend v Lednici doporučit.
Dana Nováčková
8 / 10
Příjemný pobyt
Ubytování,procedůry,strava ,vše skvělé.
Mohu jen doporučit.
Jarka Kopečková
10 / 10
Byli jsme podruhé a určitě ne naposledy. Recepce příjemná, ubytování skvělé, restaurace a obsluha vynikající, wellnes na úrovni ale voda v bazénu by mohla být teplejší.Vyzvedla bych profesionalitu paní fyzioterapeutky ! Moc děkuji
Josef Vosyka
10 / 10
Krásné ubytování, úžasný bazén s jodobromovou vodou, skvělá masáž pana Martina na masérně č.4, bohaté a výborné jídlo s příjemnou obsluhou, příjemné koupele a nádherné prostředí a okolí včetně Lednicko-Valtického areálu. Rádi se sem s přítelkyní opět vrátíme. Děkujeme. 👍😉
  • 1

Ve vztahu k ochraně spotřebitelů před tzv. falešnými recenzemi nově zavedena povinnost podnikatele, který zpřístupňuje spotřebitelské recenze, informovat spotřebitele, zda jsou na jeho stránkách zveřejňovány recenze, které pochází skutečně od spotřebitelů, kteří výrobek nebo službu skutečně použili nebo si je zakoupili. Novela nestanovuje povinnost recenze ověřovat, prodávající musí pouze uvést, zda spotřebitelské recenze ověřuje a vysvětlit, jakým způsobem tak činí (ust. § 5a odst. 5 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele). Pokud spotřebitelské recenze neověřuje, musí uvést, že recenze nejsou ověřované.

Prodávající také nesmí zkreslovat spotřebitelské recenze nebo doporučení na sociálních sítích s cílem propagovat výrobek nebo službu.